Lubelski salon Nissana zakończył swoją metamorfozę stając się jednym z najnowocześniejszych salonów Nissana w Polsce. Opracowana przez markę Nowa Koncepcja Sprzedaży Detalicznej (Nissan New Retail Concept), według której powstają lub zmieniają się wszystkie obiekty Nissana w Europie zawitała również do Lublina. Wprowadzone zmiany nie tylko zmieniły zewnętrzny wygląd salonu, wystrój wnętrza, ale również koncepcję obsługi klienta. 

Salon Nissana w Lublinie dołączył do pierwszych kilku salonów w Polsce i kilkunastu w Europie w których odbywa się transformacja. Nowa koncepcja zakłada nowatorskie podejście do obsługi klienta zarówno w salonie, jak i serwisie. Projekt ten nie jest tylko zabiegiem modyfikującym identyfikację wizualną, a raczej rewolucją w kwestii postrzegania procesów i formy sprzedaży zorganizowanej wokół klienta.

Koncepcja ta przesuwa granice w branży motoryzacyjnej. W ramach Nowej Koncepcji Sprzedaży Detalicznej pracownicy działu sprzedaży i serwisu wspierani są przez dynamiczny układ salonu, elastyczne narzędzia sprzedaży, angażującą klienta technologię oraz udoskonalone procesy wewnętrzne. Wszystko po to, aby proces zakupu samochodu był dla klienta w najwyższym stopniu przyjemnym doświadczeniem.

W nowej koncepcji układu salonu to klient jest w centrum uwagi, a nie ekspozycja samochodów. Efektem jest „wyspa" na środku salonu na której klienci mogą usiąść i wypić kawę lub zimne napoje. Jest to doskonałe miejsce, aby wygodnie zaczekać na pozostawiony w serwisie samochód, zapoznać się z aktualną ofertą Nissana czy obejrzeć wyświetlane na telebimach ciekawostki pochodzące ze świata Nissana jak np. wprowadzane innowacje techniczne, czy również te dziedziny w których markach NISSAN bierze czynny udział jak np. UEFA Champions League, wyścigi 24h Le Mans, czy rozwój pojazdów elektrycznych.

Wykwalifikowany, niezmienny od wielu lat personel z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania związane z marką NISSAN, pomoże w dokonaniu wyboru odpowiedniego auta, produktów finansowych czy akcesoriów, czy zaproponuje jazdy testowe oferowanymi modelami Nissana. „Jesteśmy w 100% do Państwa dyspozycji. Chcemy być Państwa przyjaciółmi, doradcami którym można zaufać, nie zwykłymi sprzedawcami samochodów, czy usług. Naszym celem jest zbudowanie współpracy opartej na najlepszych relacjach na długie lata".

Transformacja obejmuje również obszar serwisu samochodów. Nowy program pod nazwą Obietnica Nissana opiera się na czterech głównych filarach. Są to zapewnienie samochodów zastępczych dla klientów, którzy pozostawiają swoje auta w serwisie, bezpłatna kontrola stanu pojazdu, najwyższa jakość w najlepszej cenie (elastyczność cenowa) oraz pomoc drogowa Nissan Assistance przez cały czas eksploatacji pojazdu. Po raz pierwszy producent samochodów składa obietnicę wobec klientów w całym regionie. W ten sposób Nissan chce zostać liderem w branży pod względem przejrzystości w zakresie obsługi posprzedażnej, polityki cenowej oraz serwisu.

 

Zapraszamy do naszego salonu Nissana Autoniss w Lublinie by mogli Państwo przekonać się czym jest idea Nissan New Retail Concept.

 

 

 

@TwitterDealer
@NissanPolska